Az összeg azonban megtérült: a címlapra kerülő családra annyian voltak kíváncsiak, hogy ez a lapszám a People esetében rekordmennyiségben kelt el. A címoldalon a két újszülött, Knox Leon és Vivienne Marcheline, valamint a büszke szülők láthatók.
A jelentések szerint az újságot 2,6 millió példányban adták el, ami az átlagos 1,5 milliós számhoz képest hatalmas különbség. Azért rá is segítettek az üzletre, hiszen két nappal tovább árusították a közkedvelt példányt. Hét év óta ez lett a legsikeresebb kiadás az 1976-ban alapított lap életében. Ez azért is különleges, mert most egy örömteli eseményhez, az élethez és a boldogsághoz kapcsolódik a siker, szemben a korábbi kiemelkedő példányszámokkal. Legutóbb ugyanis 2001. szeptember 11. tragédiája kapcsán döntött rekordokat a magazin, és ezt megelőzően is szomorú események váltották ki az emberek fokozott kíváncsiságát. Diana hercegnő balesete, John F. Kennedy halála szerepelt a címlapon, amikor a legtöbben megvették a People-t. De nemcsak a nyomtatott változat közkedvelt, az újság honlapján is megnőtt a forgalom, hiszen a magazin megjelenését követő első 24 órában 6 millió ember látogatta meg a weboldalt, míg egy átlagos hónapban „mindössze” 8,8 millióan klikkelnek.