Ashton Kutcher az abszolút listavezető, az ő internetes naplóját mát több mint 2,5 millióan figyelik naponta, de felesége, Demi Moore sem marad el mögötte sokkal. A házaspár az elsők között regisztrált az oldalon, és véresen komolyan veszik a jegyzetelést. Valósággal függővé váltak, és szinte minden lépésükről beszámolnak a világhálón.
Demi visszakapott népszerűsége
Forrás: Twitter |
Demi Moore a kilencvenes évek egyik legnagyobb sztárja volt, majd szép lassan eltűnt a süllyesztőben, és már csak a magánéleti botrányai miatt kerülhetett be a lapokba. Válása Bruce Willistől és házassága a fia korú Ashtonnal nem tett jót a színésznői mivoltának. Valljuk be, Demi sosem volt kimagaslóan tehetséges, nem is tudta tartani a versenyt a korosztályához tartozó művésznőkkel. Plasztikai műtétei sem vetettek túl jó fényt rá, és egyáltalában véve ellenszenvesnek tűnt a közönség számára. A Twitternek köszönhetően azonban kiderült, hogy a színésznő nemcsak közvetlen, de remek humorérzékkel és öniróniával is rendelkezik. Újabban mindent megörökít a mobiltelefonjával, és azonnal feltölti a fotókat az internetre. Nem szégyelli megmutatni, hogy mit vacsorázott, milyen ruhában ment mulatni, milyen az arca smink nélkül, vagy milyen szállodai szobában lakik. Előszeretettel fotózza Ashtont is a legmeglepőbb helyzetekben. Ebéd, telefonálás vagy éppen forgatás közben is kattintgat, a rajongók pedig könnyesre nevetik magukat a szépfiú szokatlan arcait látva. Demi az internetes napló óta újra fent szárnyal, kíváncsiak rá az emberek, és alig várják a legújabb filmjét. Ennél egyszerűbb és olcsóbb reklám senkinek sem juthatott volna eszébe. Bejött.
Ashton viccelődése az abszolút favorit
Ashton Kutcher a tinilányok álma, aki fergeteges humoráról közismert. Az MTV-n vezetett műsorában éveken át verte át a világsztárokat, és ezt a vicceskedést átültette a Twitterre is. Nem átall lefotózni bárkit, és egy órán belül már az egész világ láthatja, hogy milyen Bruce Willis, amint fáradtan bambul, vagy hogy néz ki Tyra Banks smink nélkül. 2,5 millió ember követi Kutchert naponta, és boldogan szólnak hozzá a bejegyzéseihez. A világ legrosszabb színészének kikiáltott szépfiú okosan kitalálta, hogyan tud megmaradni a köztudatban, és hogyan tud újabb rajongókat gyűjteni. Szinte biztos, hogy a következő filmje siker lesz, hiszen már most vadul reklámozza, és az olvasók kíváncsiak lesznek, miről írt olyan sokat a sztár. A házaspár tucatnyi kutyájának is komoly rajongótábora van már, hiszen folyamatosan követhető, hogy mit rosszalkodnak. Kutcheréknek már nincs is szükségük arra, hogy interjúkban cáfolják a pletykákat, melyek a házasságuk válságáról szólnak, hiszen ezeken a privát fotókon határtalanul boldognak tűnnek.
Jegyzetelnek a világsztárok
Forrás: Twitter |
Demi és Ashton példáját követve egyre több színész és zenész regisztrál az oldalon, hogy megosszák gondolataikat a rajongókkal. Jane Fonda 71 éves kora ellenére is szinte naponta vezeti az internetes naplóját, és a fiatalok ezrei olvassák a bejegyzéseit. Britney Spears is jócskán átlépte a 2 milliós álomhatárt, bár a naplóból kiderül, hogy az énekesnőnek nincs túl jó humorérzéke. Chris Brown is az interneten keresztül kommunikál, Jon Bon Jovi, Kat Von D, Ellen DeGeneres, Oprah Winfrey, Perez Hilton, 50 Cent és Mariah Carey oldala is népszerű. Miután bárki regisztrálhat, ezért gyakran előfordul, hogy csalók adják ki magukat sztároknak, és az ő nevükben írogatnak. Így járt Angelina Jolie, Brad Pitt és Leonardo DiCaprio is, akik meglepve hallották, hogy valaki hazugságokat terjeszt róluk a világhálón. Később el kellett magyarázniuk, hogy ők nem írogatnak jegyzeteket, ám a hamis oldalakat még mindig ezrek bámulják izgatottan.
A XXI. század tehát egyértelműen az interneté, és már azok is megbarátkoznak ezzel a gondolattal, akik korábban nem tudták elképzelni az életüket a monitor előtt ülve. A sztároknak jól jön az ingyenreklám, és még mindig jobban járnak, ha ők maguk árulnak el titkokat, mint ha a bulvárlapok csámcsognak rajtuk.