
Aktív fejtámla beépített légzsákokkal, kipörgés- és kisodródásgátlóval vagy épp sebességtartó automatikával.
Sőt, a tökéletes nyugalom érdekében a Honda saját fejlesztésű, az ütközés erejét mérséklő fékrendszerrel (CMBS) is fel van szerelve, amely észleli az ütközés veszélyét, figyelmezteti a vezetőt, majd fékez, és megfeszíti az első biztonsági öveket, amennyiben a helyzet kritikussá válik. Automatikusan.
A távolságtartó automatika az autó sebességét úgy állítja be, hogy folyamatosan megtartja az előttem haladó és a CR-V közötti távolságot. A parkolást segítő rendszer pedig… nem, nem parkol helyettem, de a parkolóradar tájékoztatásán túl, még a tükröket is lefelé állítja, a padkákhoz, ami gyerekjátékká teszi a manőverünket.
A 2010-es CR-V-ben már a dízel változathoz is lehet automata váltót választani.
A belső tér pedig nemcsak a funkciókról, hanem a színekről és a formákról is szól.
Harmonikus, otthonos, gyönyörű. Jól érzem magam benne. Akár gurul, akár áll.