Gyerekkoromban a férfiak és a vásárlás két teljesen különböző, egymással nem összeegyeztethető fogalomként élt a köztudatban. Mára ez teljesen megváltozott. Saját környezetben tapasztalom, hogy a jelen kor férfija nyitott az új feladatokra, akár egy kötényben, a konyhában állva is jól érzi magát. Szeret vásárolni, fogékony a leárazásokra és képes a család fejével gondolkodni.
Így hát nem meglepő, hogy a párommal közösen eszeltük ki azt is, hogy hogyan spóroljon a család, mit, hol és mennyiért érdemes vásárolni. Összeállítottuk az első közös receptünket: Végy 1 hűségprogramot, adj hozzá 8 partnert, majd szórd meg 850 értékesítési ponttal. Sűrűn adj hozzá dupla és tripla pontokat és pontbeváltási akciókat. Nagyon fontos, hogy a pontok egy az egyben forintra válthatóak legyenek. Végezetül adj hozzá egy társkártyát, és már indulhat is vásárolni a család.
Tudatos vásárlóként nyitottak vagyunk a kereskedőláncok törzsvásárlói programjaira, és ha valami bevált, ahhoz ragaszkodunk. A SuperShop kártya előnye, hogy nemcsak egy, de számtalan üzletben felhasználható, szinte az egész család vásárlási igényeit kielégíti. Vásárolhatunk az összes Spar, Kaiser’s, INTERSPAR üzletben, használhatjuk a Burger Kingben, tankolhatunk az OMV töltőállomásain, vásárolhatunk a Patika Portál hálózatában és az OBI áruházaiban is. Amennyiben ERSTE-SuperShop bank- vagy hitelkártyát használunk, ráadásul dupla, illetve tripla pontokat is gyűjthetünk.
Kétmillió kártyabirtokosával a SuperShop az egyik legnépszerűbb és a legdinamikusabban fejlődő többpartneres hűségprogram Magyarországon.
Látogasson el a www.supershop.hu oldalra és nyerjen kétmilliót!