A háromgyermekes Schobert Norbi a legnagyobb közösségi portálon mondja a magáét, miután egy másfél milliós mobilszámlát kapott a közelmúltban. A fitneszguru nem érti, hogyan jöhetett össze a horribilis számla.
„Régóta vagyok pontos előfizetője a legnagyobb mobilszolgáltató cégnek. Az első kalandom idén januárban volt, amikor 6 óra roaming internetért 1,5 milliót számlázott a cégemnek. Kifogással éltünk, közben a másik számon élő, befizetett mobilomat is kikapcsolta a szolgáltató. Kifizettük a súlyos díjat és kukába dobtam a mobilnetet. Most a múlt héten határidőre a munkatársaim kifizették a mobilszámlát, ezt faxon is igazoltuk, de mégis 2 napja le van tiltva a kimenőm. Szerintetek ez normális?” – írta ki érthetően mérgesen a fitneszguru, akihez máris többen csatlakoztak, mondván, velük is történt hasonló eset.