A mai napig a Rauch család kezében lévő vállalat a magyarországi leányvállalatát 1993-ban alapította. Jürgen RAUCH 10 évig dolgozott Budapesten, az elképzelése az volt, hogy a cég több évtizedes tapasztalatával és a magyar gazdák szaktudásának segítségével világszínvonalú vállalkozást hozzon létre. Üzletpolitikája bevált, hiszen hamarosan a magyar gyümölcsökből készült az Európában forgalmazott RAUCH termékek jelentős része, így a magyarországi leányvállalat regionális központtá nőtte ki magát.
Ennek köszönhető, hogy az elmúlt 20 évben a cég a legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó lett a gyümölcslégyártók között, így 2012-ben már több mint 800 magyar termelőtől 150 000 tonna gyümölcsöt vásárolt, és a hazai piac mellett 30 országba exportál, így munkát adva több ezer magyar családnak
A 20 éves jubileumi fordulóhoz méltón útjára indul a „Nyitott kapuk” elnevezésű program, mely iskoláscsoportoknak ad lehetőséget arra, hogy betekintést nyerhessenek a cég gyümölcslégyártási folyamatába, ezzel is gazdagítva a környezetismereti tananyagot, felhívva a figyelmet a környezetvédelem és környezettudatosság fontosságára. A program során bemutatják az alma útját az almafától a gyümölcsléig, kitérve a környezetvédelem fontosságára, ezáltal az elméleti tananyagot teszi élővé a gyermekek számára: mit jelent a környezetvédelem, környezettudatosság a gyakorlatban.
Budapest, Gregor József Általános Iskola 3/a. osztály |
Idén lesz 20 éve, hogy a RAUCH Magyarországon jelen van, így Magyarországon számtalan ízben, kiszerelésben találkozhatunk a Rauch termékeivel Happy Day, Bravo, RAUCH IceTea, Nativa, Yippy, Limessa, Cafemio néven, melyek nagy részét a Magyarországon található modern, minden igényt kielégítő gyárban palackoznak.