Eltakarni vagy sem? – ezt a kérdést teszi fel a rajongóknak a H&M divatmárka és az agyontetovált futballsztár az új Super Bowl (az amerikaifutball-bajnokság legnagyobb mérkőzésének) reklámjában. A David Beckham fehérneműmárka 30 másodperces klipjében a visszavonult sportlegenda két befejező verziót ad: az egyikben a nagy sietségben alsónadrág nélkül esik be az utolsó pillanatban egy fotózásra, míg a másikban van rajta.
„Izgalmas volt az egyik kedvenc rendezőmmel, Nicolas Winding Refnnel együtt dolgozni az új H&M kampányomban” – mondta a 38 éves híresség, akinek a kislánya már a nyomdokaiba lép – az US Weekly magazinnak.
A rajongók január 27-től szavazhatnak arra, melyik verziót látnák szívesen. A győztes reklámot pedig a február 2-i Super Bowl idején vetítik le.
Szavazásra fel!