Sztárok

Heilig Gábor Amerikában készült a Szombat Esti Lázra – galéria

Heilig Gábor a napfényes Floridában pihent rá a Szombat Esti Lázra.

Hamarosan kezdődik a Szombat Esti Láz 2014-es szériája, amelyben ezúttal olyan sztárok mérkőznek meg egymással, akik a való életben egy párt alkotnak. Szinetár Dóra és Makranczi Zalán, Máté Kriszta és Bárdos András, valamint Szabó Győző és Rezes Judit mellett Eszményi Viktória és Heilig Gábor is megcsillogtatják majd a tánctudásukat.

Meggyűlik a baja a tánclépésekkel

Utóbbi párost a korábbi szériákból már jól ismert profi táncos, Südi Iringó próbálja bevezetni a táncművészet rejtelmeibe. “Szeretek táncolni, s eddig azt hittem, hogy aránylag jól is tudok – az első próba alatt azonban bebizonyosodott számomra, hogy nekem valójában csak a »szabadon választott« lépések mennek jól. A koreográfia betanulása nehéz, maximális koncentrációt igénylő feladat, az embernek át kell állítania az agyát, mert csak így tudja megtanulni a lépéseket, Heilighogy melyik figura után mi jön éppen” – mondta a Nők Lapja Cafénak Heilig Gábor. A páros felkészülését egy dolog nehezítette az utóbbi hetekben, mégpedig az, hogy a zeneszerző külföldön tartózkodott.

Heilig Gábor négy barátjával (egy ötödik, kint élő barátjuk invitálására) utazott el a napfényes Floridába. “Cocoa Beach volt a »bázisunk«, ahol is béreltünk egy nagyon szép autót, s azzal jártuk be környéket. Az első utunk Miamiba vezetett, ahol éppen akkor rendezték meg a meleg fesztivált, rengeteg fellépővel, koncerttel – érdekes volt látni, hogy mennyire máshogy zajlik kint, mint idehaza. Egy éjszakát töltöttünk el ott, majd másnap indultunk tovább Kay Westre – a hely két érdekessége, hogy ez a legközelebbi pont Kubához, valamint, hogy ott található Ernest Hemingway egykori háza” – kezdte az élménybeszámolót.

Gábor napozott, kirándult és kaszinózott is

HeiligAz öttagú baráti társaság harmadnap ismét Miami Beachen időzött, majd visszatért a kiindulása ponthoz, azaz Cocoa Beachez. Gáborék a kint létük alatt nemcsak pihentek és napoztak, de – egy hajóúttal egybekötött kirándulás során – a szerencsejátékba is belekóstoltak. “Elméletileg csak Nevada államban lehetne kaszinózni, de egyes államok kitalálták, hogyan lehet kijátszani a rendszert. A következő történik: a hajó elindul, lehet enni-inni (a belépőjegy tartalmazza a fogyasztást), a játékgépek viszont csak akkor lépnek működésbe, amikor a hajó eléri a »semleges« területet, elkerülve ezzel a büntetést” – avatott be minket a törvénybe Gábor, aki húsz dollárt szánt erre az időtöltésre. A 100 Folk Celsius zenekar egykori tagja egy kevésbé kellemes élményét is megosztotta velünk. “Egy mocsárjárón – némi készpénzért cserébe – bejártuk az egyik lápos vidéket, ami nem is azért volt igazán rémisztő, mert egy-két méterre mentünk el a heverésző krokodiloktól, hanem mert még sohasem utaztam ilyen óriási sebességgel közlekedő hajón. A kanyarokban kifejezetten összeszorult a gyomrom”  mondta Gábor, akinek a kint eltöltött idő alatt sem feledkezett meg teljesen a Szombat Esti Lázról: a kondija fenntartása érdekében minden egyes nap futott a tengerparton.

Galériánkban megnézheted, hogyan telt a zenész floridai nyaralása: