
Anyja néhány év alatt a világ egyik legbefolyásosabb tervezőjévé nőtte ki magát, apja pedig mindmáig a világ egyik legjóképűbb exfocista modellje. Victoria és David tökéletes génjei pedig vitathatatlanul továbböröklődtek gyermekeikben. Nemcsak nagyobbik fiuk, Brooklyn, de most már a kisöccse is felírta nevét a divatvilág képzeletbeli égboltjára. A 12 éves kis srácra már tavaly felfigyelt az egyik legnagyobb divatcég, a Burberry, idén pedig újra felkérték, hogy vegyen részt a karácsonyi kampányukban – írja a Daily Mail.

A londoni bemutatón egyértelműen ellopta a show-t mindenki elől: a munkatársai áradoztak a kiskamaszról, aki igazi úri eleganciával viselte szmokingját, szülei pedig a háttérbe húzódva, büszkén támogatták fiukat a sikerben. “Hatalmas öröm volt számomra újra Romeóval dolgozni – elképesztő vonzereje van, stílusos, és hihetetlenül energikus. Büszke vagyok rá, hogy vezető szerepe van az ünnepi kampányunkban” – nyilatkozta róla a világmárka vezető tervezője, Christopher Bailey.