Kasza Tibit közel egymillióan kedvelik a Facebookon, az Instagramon pedig százezer körüli követője van. A Blikknek nyilatkozó social media szakértő szerint egymilliárd forintot érhet ez a brand, melyet az énekes hat év aprólékos munkájával épített fel. “A követőbázisa száz százalékban organikusan jött létre, ami nagyon ritka Magyarországon. Dinamikusan fejlődik, és hat-nyolc éves távlatban nézve kijelenthető, egymilliárd forintos értékkel bír, és ez a tendencia egyre növekszik. Az ereje abban rejlik, hogy Tibor rengeteget kommunikál a követőivel, napi 16 órában interakcióban van a hozzászólókkal” – mondja a szakember.
A showman reálisnak tartja ezt a számot, és azt is elárulta, napi öt-tíz megkeresést el is utasít, annyi megrendelője van. Ám szerinte még így is tudna fejlődni. “Engem teljesen beszippantott ez a világ, grafikusként, videósként, fotósként is részt veszek a projektekben. Mániákus vagyok, a többi munkám mellett erre is nagy hangsúlyt fektetek, ezért is van az, hogy reggel héttől este tizenegyig dolgozom. Ebben az évben az a célkitűzésem, hogy tévécsatornává alakítsam az oldalam, és mindennap legyen önálló, gyártott videós tartalmam, mert ezeket 500 ezer–1,5 millió ember nézi meg, ami elképesztő szám Magyarországon” – avat be a terveibe Kasza Tibor.