Sztárok

Nagy Ervin Lolával kettesben nyaralt

Nagy Ervinnek idén kevés ideje maradt a pihenésre, ezért igyekezett minél jobban kihasználni a szabadságát. Lakóautóval járta be Horvátországot, mégpedig Lolával kettesben.

Sok minden változott az elmúlt egy évben Nagy Ervin életében, de válása bejelentése óta is többször hangsúlyozta: a kislánya a legfontosabb számára.

“Nemrég jöttem haza Horvátországból, ahol egy hetet töltöttem a kislányommal kettesben. Egy lakóautóval indultunk útnak, így ott álltunk meg, ahol akartunk, ahol megtetszett a táj, a tengerpart. Mivel Lola már hétéves, jól bírta a hosszú utazást, és kellett is a türelem, mert egy ilyen lakóbusszal nem lehet túl gyorsan haladni. Sőt amikor hazafelé 10 órán át az esőben, viharban jöttünk, nagyon oda kellett figyelnem, és bevallom, jól lefárasztott a vezetés, de megérte, mert sok élménnyel gazdagodtunk, és sok új barátot szereztünk. Lola nagyon nyitott gyerek, és bárhol álltunk meg, azonnal barátkozni kezdett” – mesélte Ervin, aki imádja a lányát, ezért csak azt sajnálja, hogy a nyaralás után egy perc ideje sem lesz, mert folyamatosan forgat, vagy előadásra siet.

Ritkán oszt meg képeket Nagy Ervin, ez is évekkel ezelőtt készült róla és a lányáról, Loláról

“A nyaralás után három hónapig meg sem állok, annyi munka vár rám. Pálos Hannával a Művészetek Völgyében a taliándörögdi Fidelio Színház Színpadon lépünk fel, ahol a Lélegezz című darabot adjuk elő, ami a gyermekvállalás kérdéskörét feszegeti. Szeretem a kapolcsi hangulatot, és annak idején, amikor második alkalommal rendezték meg, már ott voltam, így joggal nevezhetem magam »őskapolcsi« látogatónak” – nevetett Nagy Ervin, aki nem egy tipikus fesztiválozó, de ha úgy alakul, egy estét baráti körben eltölt a Szigeten.

Nagy Ervinnel itt találkozhatsz a Sziget Fesztiválon:

“Nem vagyok fesztiválrajongó, bár annak idején, amikor még a Sziget Fesztivál neve Diák Sziget volt, sátorral mentünk és ott aludtunk. Aztán ez a lendület alábbhagyott, és ma már csak egy-egy estére megyek ki egy jó koncertre vagy programra, például a Magic Mirrort egy barátom vezeti, így hozzá néha kilátogatok, és a nyugodtabb VIP-részben beszélgetünk” – mesélte Ervin.