nlc.hu
Sztárok
TV2 minden alkalommal leverte az RTL Klubot

TV2 minden alkalommal leverte az RTL Klubot

Februárban, teljes napon továbbra is a TV2 a legnézettebb csatorna a teljes lakosság körében. A Piramis magabiztosan piacvezető ebben a korcsoportban, műsorsávjában az év második hónapjában is a TV2 minden alkalommal nézettebb volt az RTL Klubnál.

 

Nagy változás az elmúlt évekhez képest az idei. Őrzi piacvezető pozícióját a TV2 a teljes lakosság köorében, az egész napos nézettségi adatok alapján.

Ha most konkrét számokban fejezzük ki az RTL Klub és a TV2 jelen állását akkor:

A Tv2 csoport közleményében a Nielsen Közönségmérés valós idejű nézettségi adataira alapozva a következőket írta.

A vizsgált korcsoportban és idősávban ez az egyetlen csatorna, aminek 10% feletti a közönségaránya (10,3%), ezzel az ország legnézettebb tévéje februárban. A tavalyi év azonos időszakához képest 16%-os növekedés jellemzi a TV2 Csoportot, ami 18-59-ben 18%, a 18-49 évesek körében pedig a legmagasabb, 19%. A TV2 zászlóshajója továbbra is A Piramis, ami februárban is az ország legnézettebb, hétköznapi, saját gyártású műsora volt, adásonként átlagosan 18,3%-os közönségaránnyal és 793 ezer nézővel a 4 évesnél idősebbek körében.

Stohl András és A Piramis kiemelkedően teljesít

A Fal február 5-i indulása sem okozott törést a Stohl András vezette gameshow nézettségében. A közös idősávjukban a teljes lakosságban a hónap folyamán tizenhatszor nyert az IKO Műsorgyártó által készített Piramis és csupán kétszer Balázs műsora.

A Fal és A Piramis az RTL Klub és a TV2 rivalizálásának egyik kicsúcsosodása

Továbbra sincs konkurenciája a Mokkának. A TV2 infotainment műsorának átlagos februári közönségaránya a teljes lakosságban 20,3%, átlagosan közel 190 ezren kíváncsiak reggelente a Mokka beszélgetéseire.

Egy kis bónusz a TV2 csoportnak, hogy a kábelcsatornák adatai is biztatóan alakulnak. 
A kábelcsatornák növekedése is figyelemre méltó, a tavalyi év februárjához képest a kábelcsatornák kiemelkedő, 36%-os növekedést értek el mind a teljes lakosságban, mind a 18-49-es célcsoportban, míg 18-59-ben 34%-os a fejlődés. Utóbbi célcsoportban legnagyobb mértékben az Izaura TV-nek sikerült javítania az eredményén, a telenovella csatorna 233%-os közönségarány-növekedéssel büszkélkedhet, de a Spíler TV 68%-os eredményjavulása is figyelemre méltó. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a LiChi TV kerül, 65%-os növekedésével 18-59-ben.

2018. második hónapjában a Prime csatorna a legnézettebb hét csatorna közé került a 18-59-es célcsoportban 2,5%-os, kiemelkedő, egésznapos közönségarányával. A SuperTV2-höz kapcsolódik a hónap legnézettebb kábelműsora is, a Sztárban Sztár+1 kicsi fináléját február 4-én több, mint 660 ezren nézték, ami a teljes lakosságban 14,4%-os közönségarányt jelent. A csatorna napi sorozata, a Jóban Rosszban is jól teljesít: napközbeni premier epizódjainak közönségaránya a teljes lakosságban kiemelkedő, 17,2%, a nézőszáma pedig több, mint 250 ezer fő!

A TV2-n a tavasz folyamán számos új, saját gyártású műsor indul és folytatódnak A Piramis felvételei, Stohl András műsorvezetésével. Fischer Gábor, a Tv2 csatorna programigazgatója erről csak nagy vonalakban beszélt ma reggel. 

A TV2 idei műsortervei közt szerepel: 

  1. Nagy duett
  2. A Dr. Csont átkerül hozzájuk az RTL Magyarországtól
  3. A Ninja Warrior Hungary jól szerepelt, így várható a folytatás, mert a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest gyengítése fő cél a TV2-nél
  4. Maradnak a tévés jósok
  5. A kis kábelcsatornákat tovább erősítik

Hogy konkrétan milyen újdonságokkal készül a csatorna, nem árulta el,

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top