Liptai Claudia a Facebook-oldalán számolt be a Wizz Air légitársaságnál szerzett negatív tapasztalatáról – írja a Blikk. Az RTL Klubra visszatérő műsorvezető és a barátnője lányaikkal Londonba utaztak, de egy rendszerhiba miatt nem tudtak online becsekkolni, ezért ki kellett fizetniük a pultnál való becsekkolást: 60 ezret kértek tőlük.
„Riadt utasként, aki meg van felemlítve attól, hogy egyszerűen nélküle indul el a gép, pengettem, ahogy kellett” – vallotta be a műsorvezető, aki azonban nem hagyta annyiban az esetet. A férje intézkedett az ügyben, s mint kiderült: egy adminisztrációs hiba miatt nem egyezett a légitársaság és a repjegy.hu oldala, így a pénzt még aznap délelőtt visszautalták Liptainak.
„Ha nem hisszük el, hogy igazunk van, és nem teszünk magunkért, akkor mindig ugyanazokat a történeteinket fogjuk tolni, amikről pedig pontosan tudjuk, hogy nem jók” – figyelmeztette a rajongóit.
Mint az Index pénteki cikkéből kiderül, a légitársaság oldalán szereplő díj több mint a dupláját szedi be a Wizz Air földi kiszolgáló személyzete azoktól, akik elfelejtettek online becsekkolni; a különbség tízezer forint.
Kiemelt kép: Smagpictures.com / TV2 / press.tv2.hu