Szabó Zoltán 2020. december 1. óta töltötte be a pozíciót, a szakember ezen időszak alatt számos kiemelt és sikeres marketing- és kommunikációs projekten dolgozott: a műsorkampányok mellett az RTL digitális termékeinek megújításán és az rtl.hu díjnyertes bevezetőkampányán. Szabó Zoltán csapatának vezetésével zajlott az RTL 2022-es teljes arculatváltása, és az általa vezette igazgatóság dolgozott az RTL+ és az ott debütáló sorozatok sikeres bevezetőkampányain, közölte a cég.
„Az RTL köszönetét fejezi ki Szabó Zoltánnak, amiért egy, a vállalat számára kiemelt időszakban támogatta munkájával az RTL megújulását. További karrierjéhez sok sikert kíván az RTL” – írják a közleményben.
A marketing és kommunikációs igazgatóság szeptember óta a bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes, Dudás Gergely területéhez tartozik, Szabó Zoltán utódlásáról később döntenek – tették hozzá.