nlc.hu
Trend
Luxuscikk vagy egy lány a szomszédból?

Luxuscikk vagy egy lány a szomszédból?

A Született feleségek ünnepelt sztárja, szexszimbólum, friss házas, és mindenekelõtt keresett reklámarc. Jól eladható termék. Neve és külseje garancia arra, hogy amit reklámoz, azt viszik, mint a cukrot.

Reklámszerződések





A pöttöm, mindössze 157 centis színésznő már a sorozat elején tökéletesen kihasználta a kritikusok és a nézők által ráaggatott „szextörpe” szerepét. Vadítóra alakított külsejét tucatnyi férfimagazinban megmutatta, és számos interjújának köszönhetően hamar bekerült a köztudatba. Ő az aktuális bomba nő, aki apró, izmos fenekével, gyerekméretével, sűrű, fekete hajával, kreol bőrével és csábító tekintetével korunk szépségideálját testesíti meg. Nem is kellett sokat várnia, hogy a nagy cégek felfigyeljenek rá, hiszen Longoria képes hatni az emberekre.
A férfiak megőrülnek érte, a nők rá akarnak hasonlítani. Az egyik legnagyobb kozmetikai cég, a L’Oréal két éve kötött vele exkluzív szerződést, amelyért az amerikai lapok szerint a színésznő kétmillió dollárt (több mint 355 millió forintot) kapott. A mesés összegért Longoria otthon melíroz, élteti a jó tartású hajlakkot és sampont, és attól a rúzstól szép, amin az aláírása szerepel. És elhiteti velünk, hogy azért teszi mindezt, mert mi megérdemeljük.






Egyszer díva, egyszer átlagos nő


Eva jó érzékkel válogatja ki az általa reklámozott cégeket, ügyel arra, hogy egy-egy luxusmárka mellett az átlagemberek által is megfizethető tömegcikkekhez is kapcsolódjon a neve. Arcát adta a Magnum fagyinak, a Bebe sportruháknak, a Pepsi Maxnak, és jelenleg a Mango céggel tárgyal, hogy a közeljövőben a nevével fémjelzett kollekciót dobjanak piacra. És tulajdonképpen ebben rejlik Longoria utánozhatatlan kisugárzása: annak ellenére, hogy a színésznőt szinte mindennap sminkelik, mégis képes azt a látszatot kelteni, hogy az alapozótenger és a műszempilla alatt megbújik egy csöppnyi természetesség, hétköznapiság is, amellyel bármelyik nő képes azonosulni. Ha Piaget luxusórát reklámoz, akkor díva, ha fagyit nyal, kéjes szexbomba, ha pedig tömegcikket népszerűsít, akkor csak egy lány a szomszédból.

A cikk folytatását megtalálod a kívül-belül megújult Maximában.
Keresd az újságárusoknál!







Megújult a Maxima magazin


Külsejében és tartalmában is megújult a Maxima magazin. A 2004 januárjában retikül-  méretben megjelent hetilap egyedi tartalmi és vizuális koncepcióját is a magyar szerkesztőség dolgozta ki. A Maxima, igazodva a megváltozott olvasói igényekhez, most teljes átalakuláson ment keresztül, de mindeközben sikerült megőriznie egyediségét a lappiacon, igényes, ugyanakkor szórakoztató olvasnivalót kínálva hétről hétre egy trendi, letisztult, nőiesebb külsőbe csomagolva. 


Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top