A megszokott utcakép már olyannyira beleivódott az emlékezetébe, hogy szinte észre sem veszi. Ugyanazokat a házakat, utcatáblákat, kirakatokat látja, s ezek jelentik az unalomig ismert környezetét. Mégis, amikor hirtelen valami idegen a szemébe ötlik, és érzi, hogy itt valami megváltozott, akkor elkezd figyelmesen vizsgálódni, mi is az. Kicserélték a plakátot? Átrendezték a kirakatot? Vagy már nem is ugyanazt kínálja a bolt? S ilyenkor újra felfigyel a naponta látott környezetére, milyen is az valójában…
A logó, mint olyan, minden cég vagy vállalkozás egyéni jellemzője. Valami, amivel az adott csapat szeretné önmagát kifejezni, jellemezni. Egyfajta képes üzenet: ez vagyok, ilyen vagyok, szeretném, ha ilyennek látnál.
Az új Triumph-logót a madridi Triumph-üzlet megnyitásakor, 2007. június 7-én mutatták be először a nemzetközi porondon.
Megőrizte a piros szín sugallta érzékiséget, a korona játékos ívével pedig a varázslatos és elbűvölő szépség iránti örök hűségét. Most ez a korona még nagyobb hangsúlyt kapott. Ugye tudta, hogy a „triumph” angol kifejezés jelentése: „győzelem, diadal”, s ez a valódi jellemzője a százhuszonkét éve prosperáló családi vállalkozásnak.
A Triumph-kollekció immáron három pilléren nyugszik. A „Triumph” márka a divatos, kiváló minőségű és érzéki fehérneműivel hódít. A „Miss Triumph” a fiatalabb korosztály számára készült, vidám színeivel és fazonjaival feledhetetlenné teszi az első melltartó élményét. A „Classics by Triumph” kollekcióban pedig még mindig megtalálhatók a jól ismert és szeretett, legendás Triumph-modellek. A megújult kollekció minden korosztálynak és ízlésvilágnak megfelel.