nlc.hu
Trend
Jót tesz a divatnak a válság?

Jót tesz a divatnak a válság?

Donatella Versace szerint a gazdasági válság nagy lehetőség a divatvilág számára, hogy bizonyítsa kreativitását.

A tervezőnő a jövő héten már bizonyíthat is, mivel a milánói divathéten mutatja be új kollekcióját, a Versust. „A válság nagy lehetőség: élénkíti a kreativitást, sokkal erősebb a verseny közöttünk, és több ötlet születik” – válaszolta az Il Sole 24 Ore című olasz napilap kérdéseire válaszolva.
 A divattervező szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben meg kell nyerni azokat a vásárlókat, akik továbbra is áldoznak a divatra, és nem akarnak spórolni a minőségen. „A divatházaknak azonban több megoldást is ki kell dolgozniuk” – emelte ki a meggyilkolt Gianni Versace húga.
„Nekünk is át kell gondolnunk a márka jelentőségét és azonosságát. Legyen kevesebb táska, kevesebb kiegészítő, de ezek legyenek rögtön felismerhetők – fűzte hozzá Versace. – Tetszetős divattermékkel kell előrukkolnunk, új dolgokkal, amelyek még nincsenek a piacon.”
A tervezőnő jövő pénteken mutatja be 2010-es tavaszi kollekcióját a milánói divathéten. A Versus női kollekció új áramlatot képez majd a divatház irányvonalában – a formák, a megjelenés és a felhasznált anyagok kiválasztásában egyaránt. „Mondhatjuk, hogy idén erős üzenetet akarunk közvetíteni: a Versace mintás és színes” – harangozta be az új terveket a divatház vezetője.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top