Egy vitiligós fiú, Kaiden Williams lett a Primark legújabb kampányának egyik arca. A tizenéves srác feltűnik a márka weboldalán és plakátjain is. A hirdetések elsöprően pozitív visszhangot váltottak ki a vásárlók körében.
Bár a szintén vitiligós Winnie Harlow ma már a világ vezető szupermodelljei közé tartozik, rajta kívül nem túl sok olyan modell dolgozik a divatszakmában, aki ezzel a rendellenességgel él. Éppen ezért különösen üdvös, hogy a neves áruházlánc egy vitiligós kamasszal reklámoz.
A vitiligo a populáció nagyjából 1 százalékát érinti, ám az ezzel küzdők, különösképp a gyerekek, illetve tinik rengeteg megaláztatásnak vannak kitéve. Azonban, ha a vitiligós emberek láthatóvá válnak a divatiparban, hirdetéseken, az fontos lépés abba az irányba, hogy minél többen megismerjék és elfogadják őket, a foltjaikkal együtt.