Trend

2,8 millióba kerül a ruha, ami valójában nem is létezik

Viszont legalább környezetbarát. Az is valami.

A holland The Fabricant startup cég, a Dapper Labs, és Johanna Jaskowska médiaművész közös alkotása a digitális ruha, melynek legfőbb különlegessége, hogy a valóságban nem lehet felvenni, ugyanis kizárólag a digitális térben létezik.

Az ára ehhez képest meglehetősen magasnak tűnik, ugyanis 9500 dollárba, vagyis mintegy 2,8 millió forintba kerül. Ezért a pénzért a készítők tökéletesen „rászabják” a vevőre. Vagyis egészen pontosan a vevő fotójára.

A digitális ruha ( The Fabricant | Instagram )

Az ötlet ráadásul nem is akkora őrültség, amekkorának hangzik. Az influencerek körében ugyanis bevett gyakorlat, hogy egy-egy ruhát kizárólag egy poszt kedvéért vesznek fel. A digitális ruha – persze nyilván abban az esetben, ha a mostaninál olcsóbb lenne – erre jelenthetne alternatívát.

A holmi egyik nagy előnye, hogy teljesen környezetbarát, hiszen nem keletkezik általa hulladék. A másik pedig, hogy mivel digitális, ezért anyagban, színekben, szabásban sincs korlátozva.

Annak fényében pedig, hogy az elmúlt években egyre több az olyan virtuális modell az online térben, aki annak dacára, hogy a valóságban nem létezik, komoly követőtáborra tett szert, a digitális ruha sem tűnik nevetséges koncepciónak.

via

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top