Trend

Rászánnál-e 700 ezer forintot az internet leggyűlöltebb cipőjére?

Most még érthetőbb a szokásos kérdés: mi kerül ezen ennyibe?

A Maison Margiela luxusdivatmárka körültekintő tervezéssel, innovatív megoldásokkal és tiszteletreméltó bátorsággal megalkotta a lehányt-összetaknyolt edzőcipőt. 

Legalábbis ez az érzésünk támad, ha rápillantunk erre a képre:

A kommentelők egy részének mocskosabb gondolatai támadtak, szerintük a cipőn található anyag egy másik testnedvet idéz, emiatt a közösségi médiában máris versenyt röhögnek és gyűlölködnek az ilyesmire fogékony felhasználók. Akárhogy is legyen, a 2200 dolláros (680 ezer forintos) árat egy kissé sokalljuk. Mi persze nem értünk a divathoz, a csirkehúsos Crocs-papucs hírén is csak hüledeztünk.

sportcipő

Ez a cipő csak illusztráció (Fotó: Getty Images)

(LADbible)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top