Végleg leszámol a reklámjaiban a bőrretusálással az Olay amerikai kozmetikai cég – írta meg a Kreatív. A döntést nagyban befolyásolták az elmúlt években egyre erősödő testpozitív mozgalmak, melyek része az erős kampány a természetességért. Így rengeteg kritika éri a szépségipar szereplőit, ahol bevett szokás képmanipulációval tovább tökéletesíteni a modellek eleve nem átlagos adottságait, amivel a fogyasztókban irreális elvárásokat generálnak maguk felé.
Az Olay azt ígéri, 2021-től teljesen száműzi a retusálást a kampányaiból mind print, digitális és köztéri felületeken, valamint az influenszer-együttműködéseikben sem fogják engedélyezni az utólagos szépítgetést. Attól sem riadnak vissza, ha emiatt esetleg elbukják az együttműködést valamelyik menő influenszerrel.
Állítólag már az új kampányuk modelljeinek bőrét sem retusálták.