Betiltja reklámjaiban a retusálást egy kozmetikai cég

nlc | 2020. Február 20.
A testpozitív mozgalmak hatottak a döntésre.

Végleg leszámol a reklámjaiban a bőrretusálással az Olay amerikai kozmetikai cég – írta meg a Kreatív. A döntést nagyban befolyásolták az elmúlt években egyre erősödő testpozitív mozgalmak, melyek része az erős kampány a természetességért. Így rengeteg kritika éri a szépségipar szereplőit, ahol bevett szokás képmanipulációval tovább tökéletesíteni a modellek eleve nem átlagos adottságait, amivel a fogyasztókban irreális elvárásokat generálnak maguk felé.

Fotó: Unsplashed

Az Olay azt ígéri, 2021-től teljesen száműzi a retusálást a kampányaiból mind print, digitális és köztéri felületeken, valamint az influenszer-együttműködéseikben sem fogják engedélyezni az utólagos szépítgetést. Attól sem riadnak vissza, ha emiatt esetleg elbukják az együttműködést valamelyik menő influenszerrel.

Állítólag már az új kampányuk modelljeinek bőrét sem retusálták.

Exit mobile version