
Mind tudjuk, hogy a különböző cipőgyártók nem feltétlenül értik ugyanazt egy lábméreten – ami az egyik márkánál 39-es, az a másiknál inkább 41-es, vagy fordítva. Csakhogy amíg a boltban fel tudjuk próbálni az eltérő méreteket, addig internetes vásárlásnál erre nincs lehetőségünk, folyton visszaküldeni pedig senkinek nincs kedve a termékeket.

Internetes vásárlásnál nem tudunk méretet próbálni (illusztráció)
Itt jön a képbe Megan Papas új-zélandi rádiós szerkesztő. Papas kitalálta, hogy nyomtat magáról egy kicsinyített, egész alakos képet, amit aztán egyszerűen odapróbál a monitorhoz, hogy ellenőrizze, mennyire illenének a lábára a képeken látható cipők.
Egyszerű ötlet, de a videó alapján meggyőzően működik:
Úgy tűnik, Papas követői is értékelik az ötletet, mert csak az egyik Facebook-oldalon már több mint 16 ezren lájkolták a videót.
(Mirror)