Ellie Goldstein, a Down-szindrómás modell lett a Gucci Beauty képviselőinek egyik legújabb arca. Az év elején a Vouge.it oldalon elindított Photo Vouge Fesztivállal együttműködve a Gucci Beauty kiadott egy „nem konvencionális szépség” sorozatot, amely támogatja a feltörekvő tehetségeket, és promotálja a nem tipikus szépség témáját. A beérkező sokezer képből esett a választás végül Ellie-re.
„A legjobb nap! Nagyon szerencsés vagyok és nagy megtiszteltetés a számomra, hogy engem választottak a szempillaspirál-kampányra” – mondta el Ellie.
A divatvilág nem először alkalmaz Down-szindrómás modelleket. 2018-ban az American Eagle fehérnemű mára egyik leányvállalata az Aerie ragadta meg az emberek figyelmét azzal, amikor #AerieREAL alatt kampányt indított. A márkának egy világbajnok tornász, Chelsea Werner, az USA speciális olimpiai bajnoka lett reklámarca, aki szintén Down-szindrómás.