Trend

Alsógatyás modellek mutatják be, milyen az igazi távmunkatrend

Fel is öltöztem, meg nem is - távmunkában lazább a dress code, és ezt a divatmárkák is nagyon jól tudják.

A koronavírus-járvány miatt világszerte továbbra is nagyon sokan dolgoznak távmunkában, és a divatcégek, illetve a ruházati márkák is rájöttek, hogy most sokkal nagyobb keletje van a lezser, kényelmes, otthoni viseletnek szánt ruhadaraboknak, különben is jön a tél, és ilyenkor egyébként is szeretnek az emberek bekuckózni.

Igen ám, de csak azért, mert nem kell bemenni az irodába, előfordulhat olyan helyzet, hogy elegánsabban kell felöltözni, mert éppen egy nagyon fontos virtuális megbeszélésen kell részt vennie az embernek. Persze ha nem akarunk nagyon elmozdulni az asztal mellől, akkor elég, ha csak deréktől felfelé igyekszünk tartani a dress code-ot, a nadrág, a szoknya maradhat szépen felakasztva a szekrényben.

Az Ads of the World nemrég megosztott pár reklámfotót, amelyek állításuk szerint egy kanadai márka, Henri Vézina Working from Home kampányából származik, és amelyeken a férfimodellek stílszerűen nadrág nélkül, alsógatyában pózolnak, miközben deréktól felfelé szépen fel vannak öltözve, ing, zakó, nyakkendő is van rajtuk. 

Az ötlet egyébként annyira nem eredeti, júliusban a Prisma nevű finn ruházati márkának is volt egy hasonló kampánya.

Fotó: Henri Vézina

Fotó: Henri Vézina

Így változtatta meg a világjárvány a divatot:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top