Trend

Jövőre sokkal zöldebbek lesznek a vezető beauty termékek

200 millió háztartásnak segítenek, hogy környezetbarátabbak legyenek.

Újrahasználható alumíniumflakonnal és utántöltővel gondoskodik termékei környezetbarátságáról a P&G Beauty – közölte a cég az nlc-vel.  2021-től a Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékek új csomagolása elősegíti, hogy Európában 200 millió háztartás újrahasznosítsa, csökkentse, vagy újrafelhasználja termelt háztartási hulladékát – közölte a cég képviselője egy panelbeszélgetésen a Reuters Responsible Business Summit. 

A vezető szépségápolási márkák újratölthető rendszert vezetnek be samponjaikhoz: új, 100 százalékban újrahasználható alumínium palackot, és újrahasznosítható utántöltő tasakot, amely 60 százalékkal kevesebb műanyag felhasználásával készül (egy átlagos műanyag flakonnal milliliterben összehasonlítva). Ez a lépés hozzájárul, hogy a P&G Beauty 2021 végéig 50 százalékkal csökkentse a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag mennyiségét. A hulladékcsökkentés, újrafelhasználás és újrafeldolgozás együttes erőfeszítéseinek eredményeként így évente 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon kerül előállításra.

Az új utántöltők így néznek ki, sarkukban a jellegzetes jelzéssel, amelyről a vásárló tudhatja, hogy környezetbarát terméket tesz a kosarába:

Forrás: P&G Beauty

Forrás: P&G Beauty

“Sürgősen tennünk kell a műanyaghulladék-krízis visszafordításáért, nincs vesztegetni való időnk, a bolygónk védelméről van szó – nyilatkozta az eseményen Artur Litarowicz, a P&G Europe alelnöke, és a vállalat hajápolási termékekért felelős vezetője. Örömmel mutatjuk be legújabb ’újratölthető csomagolási rendszerünket’, amely lehetővé teszi fogyasztóinknak, hogy 2021-től a Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie márkáink esetében új, esztétikus újrahasználható alumínium flakont és újratöltő tasakot használhassanak. Tudjuk, hogy ez csak a kezdet, és sok még a tennivaló, de elhivatottak vagyunk, hogy a P&G Beauty a jó ügyek élére álljon Európa-szerte, és tovább folytatjuk munkánkat a 2030-as Responsible Beauty céljaink elérése érdekében.” 

További cikkek a témában

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top