nlc.hu
Trend
"Felmondós" trend terjed a közösségi médiában

Új trend: az emberek bátran kiposztolják, ha felmondtak

Ma már szinte nincs olyan életesemény, amelyet ne posztolnának a közösségi média felhasználói. Így van ez a felmondással is.
felmondás, tiktok, közösségi média

Idén nagyon berobbantak a felmondós videók, főleg a Tiktokon terjedt el a trend. Vagyis az elmúlt időszakban egyre többen posztolták büszkén, hogy beadták a felmondólevelüket, kiléptek, rendszerint olyan munkahelyekről, ahol nem bántak jól velük, vagy valamilyen oknál fogva nem érezték jól magukat. Emlékezzünk csak a nőre, aki áruházi hangosbemondóba káromkodta panaszát, majd otthagyta a munkahelyét. 

De az is emlékezetes volt, amikor egy @zoey.isback nevű TikTok-felhasználó tett ki egy videót arról, hogy egy amerikai McDonald’s bezárt, mert váratlanul az összes dolgozó felmondott:

@zoey.isback

Well that happened today and it was so funny 😭😂

♬ Nobody - Mitski

A 24.hu a Sun nyomán azt írja quitmyjob / iquitmyjob hastagekkel (címkékkel) ellátott videók nézettsége meghaladja a 250 milliót.

A brit bulvárlap egy tanárnő felmondását bemutató videóval illusztrálja a jelenséget, amire már a QuitTok (azaz TikTok-felmondás) elnevezés is használják. Maddie elmeséli a videóban, hogy rettenetesen szomorú és boldogtalan volt egész tanév során, és ez nemcsak neki, de a diákjainak sem jó, ezért meghozott egy nehéz döntést: felmond. A felvételen láthatjuk, ahogy utolsó napjára már mosolyogva megy be, és elmondja a kamerának:  „Ma felmondok. Te jó ég, olyan ideges vagyok”, majd a végén még vidámabb tekintettel így szól: „Megtettem.” – írja a 24.hu

Persze nemcsak a TikTokon terjed a trend, az Instagramon is találunk bőven hasonló képeket, videókat. Ebben a posztban például arról ír egy lány, hogy milyen sok időbe telt meghozni a döntést, és hogy mennyire boldog, amiért végre meglépte a felmondását.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top