![](https://nlc.hu/uploads/2025/02/divakc.jpg)
Mindenkinek minden helyzetben joga van jól érezni magát a bőrében – hívja fel a figyelmet a Triumph Comfort My Way elnevezésű kampánya arra, mennyire fontos, hogy a nők kényelmesen és komfortosan érezhessék magukat.
A Triumph pontosan tudja, a kényelem mindenki számára más. Nem csak személyenként, de akár napról napra is változhat, kinek mit jelent. A kampány célja, hogy ezt a különbözőséget minél többen felismerjék, megbecsüljék, sőt ünnepeljék – a Comfort My Way abban segíti a nőket, hogy megtalálhassák a számukra ideális, testreszabott komfortérzetet, és ennek a kényelemnek köszönhetően önbizalommal telve tudják élvezni minden nap minden pillanatát.
A kampányhoz négy nemzetközi influencer készítette el a Backstreet Boys híres dalának, az „I Want it That Way”-nek egyedi feldolgozását. Az eredeti szöveget úgy alakították át, hogy azonosulni tudjanak vele azok a nők, akik számára fontos a kényelem.
„Nem számít, hogy éjjel van-e vagy nappal
Mindig önmagunk akarunk lenni
Hagyom, hogy átjárjon az érzés:
A saját utamat járom.”
„A Triumphnál mindig a nők állnak a középpontban, no és persze a nők különleges igényei. Olyan márkaként, amely állandó párbeszédet folytat a vásárlókkal, megértettük, hogy a kényelem már nem csak az otthon töltött időben fontos. Ezért olyan termékek fejlesztésébe kezdtünk, melyek lehetővé teszik, hogy a nők stílusuktól függetlenül bármikor jól érezhessék magukat, legyen szó munkáról, szórakozásról, sportról vagy pihenésről” – mondja Isabelle Bernier, a Triumph európai marketing vezetője a kampány kapcsán.