Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a Zalando webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel működött együtt, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton.
“Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy ezen platformon mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.
Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszer: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.
„Számomra a stílus sokkal többet jelent, annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam, a Zalando hazai kampányába, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt” – mondta Kovács Patrícia.
A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja átfogó kínálattal érkezik a magyar piacra, amelyben minden megtalálható lesz az örök klasszikusok és ismert tervezők kollekcióitól kezdve, a legújabb streetwear darabokig. A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is.
Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Zalando közösségében köszönthetjük a divat magyar szerelmeseit is és alig várjuk, hogy végtelen választékunkkal inspiráljuk őket. Széles kínálatunkkal lehetővé tesszük, hogy a divatrajongók megtalálják saját, egyedi stílusukat és megmutassák különleges egyéniségüket. Arra törekszünk, hogy a piacon található termékek legszélesebb skálájával és magas szintű kiszolgáló rendszerünkkel sokak számára a divat kiindulópontja legyünk.”
A kampány a Zalando új európai országokba történő terjeszkedésére épül, miután a platform 2021-ben Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban is sikeresen elindult. A vállalat jelenleg 25 országba, közel 49 millió aktív vásárló számára hozza el a divatot és a legújabb trendeket. A Zalando applikációja elérhető az App Store és a Google Play Store-on keresztül.