Meredeken megnőtt a vásárlói érdeklődés a balconette, vagyis a melleket látványosan megemelő melltartók iránt az elmúlt hónapokban. A brit Freemans online áruházban például 61 százalékkal többet értékesítenek ebből a típusú melltartóból, mint korábban. A szakértők szerint ez jelentős részben a Bridgerton sorozatnak is köszönhető, hiszen a régenskorszak stílusában készült öltözékekben hasonlóképp érvényesülnek a felpolcolt keblek, mint ahogyan a balconette melltartókban.
A balconette melltartót először Marilyn Monroe hozta divatba még az 50-es években, majd a 90-es években vált ismét rendkívül népszerűvé. Az elmúlt hónapokban aztán újra felbukkant a vörös szőnyegen is: többek között Sidney Sweeney, Scarlett Johansson, Lily James vagy épp Demi Moore is viseltek ilyen melltartót nyilvános megjelenésiken, ráadásul részben vagy egészben a ruhából kilógatva vagy annak részeként.
„A mellek visszatértek. A 90-es évek számos divatirányzatához hasonlóan a push-up melltartók ismét divatba jöttek a Z-generációs vásárlók körében. Eközben a balconette a kifinomult és elegáns stílusra vágyó vásárlók választása” – magyarázta Liz King, a Freemans.com munkatársa.