Mit lehet tudni a megújulás kulisszatitkairól?
A Krémmánia megújulását hosszú előkészítő munka előzte meg, már maga az ötletelés is hónapokat ölelt fel, ezen túl a megvalósításon is rengeteget dolgozott a projektért felelős csapat. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a Krémmánia alapjaiban újult meg, vagyis nemcsak az arculata kapott ráncfelvarrást, hanem teljesen más keretrendszerbe került.
Mi mindent vettetek figyelembe a megújulás során?
Fontos volt, hogy megőrizzük azt, amit a felhasználóink szeretnek a Krémmániában, és kiegészítsük azzal, amit hiányolnak belőle. Egy közösségi site esetében minden változtatást nagy odafigyeléssel lehet csak véghezvinni. A változás omegája mindig a felhasználó kell legyen. Ez vezérelt minket az összes munkafolyamat közben. Lényeges volt, hogy egy modern, időtálló dizájnt kapjon az oldal, hogy odafigyeljünk a felhasználói élményre, és hogy olyan funkciókkal bővítsük az oldalt, amire valóban szüksége van a felhasználóinknak. Az oldal indulása óta folyamatosan gyűjtjük magunknak a felhasználóink kéréseit, természetesen az oldal újraírásakor is maximálisan erre építettünk. Így született meg például az ún. Polcaim funkció, amit a krémmániások talán a legtöbb alkalommal kértek tőlünk eddig. Ezzel a funkcióval a kedvenc termékeiket egy új rovatba gyűjthetik a profiljukban egy virtuális polcra, ahol onnantól mindig azonnal megtalálják majd őket.
Milyen elemek újultak meg?
Gyakorlatilag minden megújult az oldalon, többek közt a teljes design, a korábbi logónk, a nyitóoldal, a menüstruktúra vagy épp a profiladatlapok. Így az új oldal jobban átlátható lett a navigáció is egyszerűbb. Ami a funkcionalitást illeti, izgalmas változás, hogy új keresési opciókat kapott az oldal a még könnyebb szűrés érdekében, illetve a termékek alatti véleményírási és az egymással való beszélgetés lehetősége is felhasználóbarátabb lett.
Mik azok a funkciók, amik változatlanok maradnak?
A Krémmánia szíve és lelke, vagyis a véleményezési lehetőség, a termékfeltöltési opció, a saját profil, a pontgyűjtés és az ehhez kapcsolódó Krémmánia-státusz rendszere változatlan maradt, csak a dizájn változott. Továbbra is fontos a kozmetikumok adatlapján az összetevők feltüntetése és persze ezeknek a leírása, melyekben igyekszünk a lényegi tudnivalókat összefoglalni a különféle hatóanyagokról, hiteles forrásokkal és kutatásokkal alátámasztva.
Mikre vagy a legbüszkébb a Krémmánia elmúlt 14 évéből?
Nagyon büszke vagyok arra, hogy a kezdetek óta jelen vagyok egy olyan, maximálisan őszintének és hitelesnek tartott oldal életében, ami egyrészt segít a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand a magyar felhasználók körében.
Személy szerint mit szeretsz a legjobban a megújult Krémmániában?
Mivel napi szinten órákon át nézem az oldalt évek óta, ezért jól esett már a szememnek egy kis változatosság. De természetesen örülök annak is, hogy sokkal könnyebben használható, még felhasználóbarátabb és a mai trendekbe illeszkedő lett az oldal, amit bízom benne, hogy nem csak hasznos, hanem élvezetes is lesz használni a régi és az új krémmániások számára egyaránt.
Milyen tervei vannak a Krémmániának az elkövetkezendő időszakra?
További meglepetésekkel készülünk, nagyon izgalmas időszak áll most előttünk, de erről egyelőre sajnos még nem árulhatok el részleteket, de már alig várom, hogy erről is mesélhessek.
A Krémmánia és az nlc.hu kiadója a Centrál Médiacsoport Zrt.