nlc.hu
Trend
3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo

Szépségünnep: sikerrel zajlott a 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo

A szeptember 6-án, Budapesten megrendezett 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo idén is hatalmas sikert aratott, több mint 70 kiállító és közel 4000 látogató részvételével. A Millenáris B épületében tartott rendezvényen a szépségipar legnépszerűbb márkáinak képviselői és hírességek várták az érdeklődőket izgalmas programokkal, színpadi beszélgetésekkel és ajándékokkal.

Idén is számos érdeklődőt vonzott a szeptember 6-án megrendezett 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo, melyet ezúttal a Millenáris Nagycsarnokában rendeztek meg. Az eseményen több mint 70 kiállító vett részt, melyek márkáikkal mind jelen vannak a Rossmann polcain, az expón ezúttal is izgalmas programokkal várták a látogatókat. A szépségnap különlegessége, hogy nemcsak a márkákkal, hanem olyan hírességekkel is találkozhattak az érdeklődők, akik vállalkozóként maguk is szereplői a hazai beauty szcénának. Ilyen szerepben lehetett találkozni többek között Liluval, a Body+ME és a Shaveology alapítójával, Rubint Rékával, az Alakreform termékek megálmodójával, valamint Ördög Nórával, a Nora Beauty alapítójával, akinek márkája új arcápolási termékekkel is debütált az expón.

A rendezvény iránti érdeklődés minden várakozást felülmúlt, a rendezvény látogatószáma megközelítette a 4000 főt, egyértelművé téve, hogy az esemény mára a szépségipar egyik kiemelkedő eseményévé vált Magyarországon.

A látogatók nemcsak a standok kínálatát fedezhették fel, a színpadon zajló előadásokat is érdemes volt figyelemmel kísérni. Előadott többek között Bauer Évi a Krémmánia, Magyarország meghatározó szépségápolási közösségének főszerkesztője, Rácz Judit kozmetikai vegyész, Dr. Tamási Béla bőrgyógyász és a világinnovációt jelentő dezodor újratöltő automata, a Respray alapítói is. 

Idén először volt lehetőség garantált ajándékcsomagok megvásárlására, melyek rekord idő alatt el is keltek. A Ruby és Peach fantázianevű csomagokat választók 25 ezer forint értékű goodie baggel gazdagodtak, míg a White csomagok tulajdonosai 10 ezer forint értékű ajándékokat kaptak. Emellett a kiállítók standjainál is számtalan értékes nyereményt, termékmintát és teljes kiszerelésű terméket szerezhettek azok is, akik az ingyenes regisztrációt választották az eseményre.

3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo

3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo

„Az idei Beauty Expo minden várakozásunkat felülmúlta. Tavaly, az első alkalom után azt láttuk, hogy a Millenáris G épületét azonnal kinőtte az esemény, és most úgy tűnik, a Millenáris Nagycsarnokával sem történt másként. Az előregisztráció során tapasztalt hatalmas érdeklődés, majd a rendezvényen résztvevő több ezer látogató megerősített bennünket abban, hogy a Rossmann x Krémmánia Beauty Expo mára a hazai szépségipar legfontosabb találkozóhelyévé vált. Ennek megfelelően tervezünk az eseménnyel a jövőben” – értékelte az eseményt Varga Anita Ágnes a Rossmann Magyarország Kft. marketingvezetője.

„Amellett, hogy szakmai szemmel nézve is nagyon büszkék vagyunk az eseményre, amiatt is nagyon szeretjük, mert mindig nagyon jó érzés személyesen is találkozni a felhasználóinkkal, illetve a szépségápolás iránt érdeklődőkkel. A nemrég megújult Krémmánia saját standdal is jelen volt az eseményen, ahol sok látogatónkkal tudtunk személyesen is beszélgetni a nap folyamán” – hangsúlyozta Bauer Évi a Krémmánia főszerkesztője.

„Ez az esemény ismét bebizonyította, hogy mekkora ereje van a szépségápolás iránti közös szenvedélyünknek. Nagy öröm, hogy egy olyan rendezvényen találkoztunk a felhasználóinkkal, ami a piac két olyan meghatározó szereplőjének, mint a Rossmann és a Krémmánia együttműködéséből született meg. Rendkívül hálásak vagyunk a személyes találkozásokért és a pozitív visszajelzésekért, melyek megerősítenek minket abban, hogy továbbra is elkötelezetten dolgozzunk a közösségünkért” – emelte ki Kenyhercz Kinga a Central Média női digitális portfólió lapigazgatója.

A 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo sikere egyértelművé tette, hogy a szépségápolás iránti érdeklődés Magyarországon töretlen, és hogy a Rossmann piaci szereplőként, a Krémmánia pedig a leghitelesebb hazai szépségápolással foglalkozó fórumként továbbra is kiemelt szerepet játszik a hazai szépségpiac alakításában.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top