Az online rendelések piacát vezető kínai Temu május elején az iMile Hungaryra cserélte le korábbi kiszállító partnereit. A webáruház vásárlói azonban nem túl elégedettek a cserével. Az Economx a futár cég munkájával elégedetlen ügyfelek közösségi médiában megjelent rémtörténetei közül szemezgetett.
A lap összegzése szerint a Temu ügyfelei
azért elégedetlenek a kiszállító céggel, mert
- egyes csomagok eltűnnek,
- a futárok elérhetetlenek,
- csakúgy, mint a cég ügyfélszolgálata.
A futárszolgálat gyakran arra hivatkozik,
nem tudták elérni a vevőt a megrendelt csomag kézbesítése során, miközben a megrendelők cáfolják ezt.
A panaszosok nem tudják, mi lett a meg nem érkezett küldemények sorsa, sőt kártérítésért is hiába reklamálnak, miközben Kínából továbbra is rendben megy a reklamációk, visszatérítések kezelése.
Kép forrása: Pixabay