Az elmúlt hetekre jellemző volt, hogy az RTL Klub rávert a TV2 műsorokra, ez most megfordult, a TV2 közleménye szerint. Hétvégén mindhárom célcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is a TV2 vezetett. A Star Academy szombati élő show-ja egyre jobban megszorongatja a Kicsi óriásokat, sőt 18-49-ben le is győzte az RTL Klub műsorát (13,6% Star Academy, 13,4% Kicsi óriások) 18-59-ben mindössze 0,4% volt a különbség a két műsor közönségaránya közt, míg a teljes lakosság körében csupán 0,1%.
Randy kiesése a Star Academy indulás óta a legnézettebb adás volt, közben az RTL gyerekekkel készített műsorának folyamatosan csökken a közönségaránya.
Továbbra is dübörög a Sztárban sztár, minden kereskedelmileg fontos célcsoportban a hét legnézettebb műsora volt. Az éppen televíziót néző 18-59 évesek 26,6%-a , míg a tévéző teljes lakosság 30,4%-a követte figyelemmel az ország legnagyobb házibuliját, ez utóbbi közel 1 300 000 nézőt jelent.
A Sztárban Sztár után az új török sorozat, A szultána is képernyők előtt tartotta a négyévesnél idősebbek 16,6%-át, ennek köszönhetően a sávjában ez volt a legnézettebb műsor ebben a korcsoportban és bekerült a TOP10-be is.
Jól teljesítettek a TV2 Csoport kábelcsatornái is.
Közben a RTL Klub közleményéből kiderült: egyértelmű a fölénye az RTL Magyarországnak a főműsoridős nézettségi versenyben: a 37. héten az 50 legnézettebb műsor közül 34 az RTL Klubon futott.
A Barátok Közt és az Éjjel-Nappal Budapest a csatorna legnézettebb sorozatai, míg az új gyártásúak közül a Nyerő Páros (a Nyerő Páros szerdai adása ráadásul egyből a lista előkelő hatodik helyére ugrott, az elért közönségarány 26,3 százalék) és a Kicsi Óriások viszi a prímet, hiszen mindkét műsor bekerült a top 50 legnézettebb közé. Az RTLII-n pedig továbbra is csatornaátlag feletti nézettséggel fut a ValóVilág powered by Big Brother.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 37. heti főműsoridős közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 34,4 százalék volt, így magabiztosan nyerte a nézettséget a 19 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 208 estét nyert meg, míg a TV2 26-ot.