Az RTL Klub-on hamarosan indul a Cápák között második évada, mely Magyarország egyetlen üzleti showműsora! A már jól ismert show vadonatúj Cápája Tomán Szabina, a sikeres üzletasszony, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását. A Toman életmódprogram megalkotója, az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója amellett, hogy nagyívű karriert épített, két gyermek édesanyja.
A műsorvezető személye nem változik: Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében a műsort.
Az első évadból megismert és megszeretett Cápák:
- Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója,
- Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetőjeű
- Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke,
- Moldován András, a Mangal Ilona Sertéshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, valamint az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa,
mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes belekóstolni…
Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a műsor indulásával kapcsolatban kiemelte, hogy a Cápák között első szériája a tavalyi év egyik legnagyobb sikere volt. Egy régi terv vált valóra a formátum honosításával, ami sikerrel zárult. Saját sávjában a legnézettebb műsorként futott, népszerűségét jól mutatja, hogy idén több mint kétszer annyi vállalkozó jelentkezett, mint egy évvel korábban, hogy a Cápák előtt pitch-elve mutassák be terméküket, üzleti tevékenységüket.
Máté Krisztina, a műsor gyártócégének producere a külföldi szériák sikereit emelte ki: az Egyesült Királyságban a 17. évadán van túl a formátum, ahol eddig több mint 170 millió fontot fektettek be. Az első magyar évadban 35 cég szerepelt, a befektetésre érdemesnek vélt vállalkozások mintegy 300 millió forint értékben kaptak ajánlatokat.