nlc.hu
TV-sztárok
Tomán Szabina az RTL Klubon tér vissza a képernyőre, a Cápák között című műsorban láthatják a nézők

Tomán Szabina az RTL Klubon tér vissza a képernyőre, a Cápák között című műsorban láthatják a nézők

Tomán Szabina 8 éve építi a brandjét.

Az RTL Klub-on hamarosan indul a Cápák között második évada, mely Magyarország egyetlen üzleti showműsora! A már jól ismert show vadonatúj Cápája Tomán Szabina, a sikeres üzletasszony, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását. A Toman életmódprogram megalkotója, az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója amellett, hogy nagyívű karriert épített, két gyermek édesanyja.

A műsorvezető személye nem változik: Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében a műsort.

Az első évadból megismert és megszeretett Cápák: 

  •        Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója,
  •        Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetőjeű
  •        Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke,
  •        Moldován András, a Mangal Ilona Sertéshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, valamint az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa,

mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes belekóstolni…

A Cápák között befektetőit (Fotó: RTL Klub)

A Cápák között befektetőit (Fotó: RTL Klub)

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a műsor indulásával kapcsolatban kiemelte, hogy a Cápák között első szériája a tavalyi év egyik legnagyobb sikere volt. Egy régi terv vált valóra a formátum honosításával, ami sikerrel zárult. Saját sávjában a legnézettebb műsorként futott, népszerűségét jól mutatja, hogy idén több mint kétszer annyi vállalkozó jelentkezett, mint egy évvel korábban, hogy a Cápák előtt pitch-elve mutassák be terméküket, üzleti tevékenységüket.

Máté Krisztina, a műsor gyártócégének producere a külföldi szériák sikereit emelte ki: az Egyesült Királyságban a 17. évadán van túl a formátum, ahol eddig több mint 170 millió fontot fektettek be. Az első magyar évadban 35 cég szerepelt, a befektetésre érdemesnek vélt vállalkozások mintegy 300 millió forint értékben kaptak ajánlatokat.

Olvass még a Tomán Szabináról az nlc-n:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top