Utazás

Ez Magyarország új imázsfilmje

Hortobágy és gulyásleves helyett Hévíz, romkocsmák, somlói galuska, gömböc és Prezi - a külföldi közönségnek szóló új imázsfilm megpróbál leszámolni a hazánkról alkotott sztereotípiákkal.

Think Hungary – More than expected (Magyarország – több mint amit várt) – ezzel a szlogennel és a hozzá tartozó imázsfilmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni Word Travel Marketen (Utazási Világpiac), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt. – írja a Kreatív Online. A most elkészült film 90, illetve 140 másodperces változatát október 31-én mutatták be a szakmai közönségnek.

Az imázsfilmet ide kattintva tudjátok megnézni
Az imázsfilmet ide kattintva tudjátok megnézni!

A szlogen arra is utal, hogy Magyarország sokkal több annál, mint amire emlékeznek, amit sejtenek, amire számítanak, amit képzelnek rólunk a hozzánk látogató vagy korábban már nálunk járt turisták – hangsúlyozták a Magyar Turizmus Zrt.-nél.

Az új imázsfilm feladata, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal: a puszta, gulyás, csikós klisékkel, amelyek a 80-as évek hangulatára utalnak, viszont a külföldi vendégek nagy része sajnos továbbra is ezek alapján azonosítja be hazánkat. Budapest egyébként a világ második legjobb városa lett a Conde Nast Traveller utazók által összeállított toplistáján.

Részlet a kisfilmből
Részlet a kisfilmből

A kisfilm rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka testvérpáros. A film kísérődalát Berger Dalma énekesnő adja elő, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top