A kárigények gyors feldolgozásának köszönhetően a károsult utasok jelentős része még a tervezett nyaralás előtt megkapja az arányos kártérítést, így nem feltétlenül kell hogy elmaradjon a nyaralásuk, mondta Kurtisz Krisztián, az Uniqa vezérigazgatója. Igaz, hozzátette ehhez azt is, hogy ez csak úgy valósulhatott meg, hogy a biztosító jó néhány munkatársa viszont megszakította vagy lemondta a korábban tervezett családi nyaralását – írja az Index.
A kártalanítás jelen állás szerint csak azokat az utasokat érinti, akik szabályos utazási csomagot vásároltak a július elején becsődölt Green Holidaystől. A közvetítőcégeken keresztül, adott esetben velük szerződve vásárolt, bontott csomagok esetében azonban nem térít a biztosító, mivel az ügyben jogi vita alakult ki a Uniqa és a közvetítőoldal közt. Az 500 millió forintos keret azonban így is kimerül – írják.