Talia Tallman és családja Floridából utazott Los Angelesbe, mivel az egyik gyermekét ott kezelték rákos megbetegedéssel. A kisfiú előtte nem sokkal esett át egy műtéten, amiatt kellett kontrollra mennie.
Miután a család megérkezett a Fort Lauderdale-Hollywood repülőtérre, még két órájuk volt a beszállásig. Ám a becsekkolás után új kapuhoz irányították őket, ami sokkal messzebb volt a biztonsági ellenőrző ponttól, mint az eredeti.
Tallman szerint az anyja 8:50-kor érkezett a kapuhoz, és tájékoztatta a személyzetet arról, hogy a család többi tagja is hamarosan megérkezik. Erre csak annyit reagáltak, hogy erre fél percük van. Mikor Tallman anyja néhány lépéssel arrébb ment, hogy ellenőrizze a családját, a kapuk becsukódtak.
Tallmannék nagyon megijedtek, hogy lekésik a repülőt úgy, hogy csomagjuk már rajta volt, amely fiuk gyógyszereit is tartalmazta. Tallman férje megragadta a zárt ajtót, és kiabálni kezdett, hogy valaki kinyissa.
„Azt mondták nekünk, hogy miután 15 perccel a felszállás előtt nem érkeztünk értünk oda a kapunkhoz, a repülőt sem tudtuk volna elérni” – mondja Tallman.
Az incidens után Tallman a Facebookon is posztolta az esetet, amire sokan támogatóan, a légitársaságot undorítónak és durvának nevezve reagáltak.
A Spirit Airlines közleményben reagált:
Bár sajnáljuk az utas és családja kellemetlenségét, a feljegyzések azt mutatják, hogy a járat lezárásakor nem voltak jelen a kapunál. Csapatunk minden erőfeszítést megtett annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül tartsa a repülést. Végül a járatnak fel kellett szállnia, hogy időben érkezhessen meg.
Szerencsére Tallmanék nem sokkal későbbre kaptak új időpontot az orvosnál, a Spirit Airlines pedig öt darab 50 dolláros utazási utalványt adott nekik kárpótlásul. Bár elismeri, hogy az utolsó pillanatban érkeztek a kapukhoz, és megérti a repülőtéri protokollt, Tallman azt mondja, hogy az eljárás akkor sem volt humánus egyáltalán.