

A Wizz Air Frankfurt–Budapest járatának körülbelül 50 utasa nagyon nem járt jól: az elvileg reggel 8:35-kor induló gép utasainak 10 óra előtt valamivel mondták végül, hogy nem mindenki fog tudni felszállni a gépre. A válogatásnál a priority jegyek sem számítottak – értesült az Index az egyik utastól.
A fapados légitársaságnál először azt mondták, hogy késésre kell számítani, mert a gépen valami nem jó, ezért új gépet küldenek, azt kell megvárni. Aztán elmondták, hogy kisebb gépet küldtek, azért nem fért fel mindenki. Végül az utasok szerencsés fele elrepült, míg a maradék, körülbelül 50 ember a frankfurti repülőtéren maradt.
Az ott ragadt utasoknak azt mondták, talán holnap délután haza tudják őket juttatni.
UPDATE (17:44):
A Miniszterelnökség közleménye szerint elfogadhatatlan a Wizz Air légitársaság szombat reggeli Frankfurt-Budapest járatának utasaival szemben tanúsított bánásmód, ezért fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményeznek.
Kiemelt kép: illusztráció, iStock