Azt mondja az Österreich Werbung az új kampányában, hogy az utazás hidat képez az emberek közt, ennek fényében készítettek egy rövid, alig 20 másodperces kisfilmet (inkább snittet). A képsor apropója a koronavírus-járvány utáni határnyitások.
Amellett, hogy Ausztria ismét megnyitotta kapuit a vendégek előtt, a szolidaritását is ki szeretné fejezni a többi turisztikai célpont felé. A turizmus egyike a járvány által leginkább sújtott iparágaknak, és a hónapokig tartó „bezártság” után az európai országok szinte egyszerre állnak a startvonalhoz a bel- és külföldi vendégekért való versenyben.
Az Österreich Werbung csavart egyet ezen a megközelítésen: legújabb kampányához rendhagyó módon nem osztrák helyszíneken készültek a felvételek, hanem azokban az országokban, ahonnan Ausztria a vendégeket várja, például Magyarországon is. A magyar kisfilm főszereplője egy osztrák turista, név szerint Norbert Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott, és azt mondja, hogy „olyan jó, hogy újra Magyarországra utazhattam. Milyen jó lesz téged is vendégül látni nálunk, Ausztriában.”
„Sokaknak ismerős lehet a mottó és a logó a 2015-ös Eurovíziós Dalfesztiválról, amelyet Ausztriában rendeztünk meg. Ebben a projektben azt az ötletet fejlesztettük tovább, hiszen az utazás ugyanolyan csodálatos kapocs emberek és országok között, mint a zene – mondta Michael Strasser, az Österreich Werbung közép-európai regionális igazgatója, aki egyben az ötlet szülőatyja is. – Olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, amely nem rohanja le az embereket a »gyere hozzánk nyaralni« üzenetével, és amellyel kifejezhetjük a versenytársaink felé, hogy egy cipőben járunk, hiszen minden turisztikai szereplő nehéz helyzetben van most.”