A járat nélkül maradt utasok arra panaszkodtak, hogy semmilyen segítséget nem kaptak a légitársaságtól. Az RTL Híradónak nyilatkozó pár, Barbaráék, azt mesélték, hogy vasárnap helyett kedden, egy másik légitársaság gépével sikerült csak hazaérniük, és majdnem ezer euró pluszköltségük lett.
Az érintett pár próbálta e-mailben áttenni a foglalásukat, de a linkek nem működtek, majd amikor személyesen érdeklődtek a reptéren, ott azt a hírt kapták, hogy csak három nap múlva indul a következő járat.
Hasonlóan jártak június 18-án London-Budapest járat utasai és a péntek este Párizsból Budapestre tartók is. A Wizz Airt, tájékoztatása szerint ezeket a törléseket a légi irányításban, vagy a fogadó reptér földi kiszolgáló személyzeténél fellépő munkaerőhiány okozza. Emiatt alakulnak ki késések, amik aztán járattörlésekhez vezetnek.
Barbaráék vasárnap a marbellai repülőtéren azt az információt kapták, hogy kérjenek számlát a szállásról és az étkezésről, ezek költségeit később majd visszatérítik számukra, előre azonban semmit nem fizet a légitársaság.
Ebben a hónapban nem ez az első eset, hogy az utasok úgy érzik, cserben hagyta őket a légitársaság: pár hete majdnem kétszáz utas – köztük kisgyerekes családok és angolul nem beszélő idős magyarok – rekedtek a londoni Gatwick repülőtéren, miután a Wizz Air törölte esti, Budapestre induló járatát.