Most eggyel többen lettek, mert a SEAT a negyedik Ibiza-generációból újra gyárt kombit. A második szériában a Polo kombival párhuzamosan készült a nagy csomagtartós Ibiza Vario, aztán mindkettőből eltűnt a modellváltással.
Örültünk, hogy egy műanyag kormányos autót kaptunk, amiben hátul kurblizni kell az ablakot, mert egy átlagcsalád sem a legpuccosabb felszereltséget fogja választani.
Puritán, de nem primitív a belső tér, a minőségérzet jó közepes. Hátul az Ibiza nem szűkebb az átlagnál, csomagtere kimondottan jól használható.
Kis fordulaton gyámoltalan az 1,4-es motor, kihúzatva viszont elég az Ibizához.
A gyáriak szerint kivett kerékkel két bicikli is belefér az ülések ledöntése után. Kár, hogy az ülőlapokat felhajtva is marad egy pár centis akadály a csomagtartó közepén.