A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendeletében megújította a fogyasztók védelmére vonatkozó rendelkezéseit. Ennek köszönhetően augusztus 1-jétől a televízió-, mobil- és internetszolgáltatóknak részletesen és közérthetően kell tájékoztatni ügyfeleiket az általános szerződési feltételekben és az előfizetői szerződésekben foglaltakról. Külön ki kell emelni a díjakra és az előírások időtartamára vonatkozó feltételeket.
Augusztus 1-jétől arra is lehetőségük nyílik, hogy az előfizetők 14 napos próbaidő után elállhassanak a szerződéstől, amennyiben a szolgáltatás elérhetősége, minősége nem megfelelő. Mindez egyaránt érvényes a mobiltelefon-, a mobilinternet– és a televíziós szolgáltatásokra.
A feltöltőkártyás mobiltelefon-előfizetések esetében pedig a szerződés megszűnésekor a kártyán lévő egyenleget a szolgáltató köteles lesz visszafizetni az ügyfélnek.