Megdőlni látszik az a sztereotípia, mely szerint a nők jóval több időt töltenek a fürdőszobai tükör előtt. Egy internetes felmérés szerint ugyanis a két nem közül a férfiak a hiúbbak, és bizony ők nézegetik tükörképüket gyakrabban.

Az egyik brit internetes életmódmagazin ezer férfit és nőt kérdezett testápolási, tisztálkodási szokásaikról, melyből az derült ki, a fiúk átlagosan naponta 23-szor pillantanak tükörbe, míg a nők ugyanezt 16-szor teszik. A felmérés kérdéseire a férfiak úgy válaszoltak, leginkább a megjelenésüket ellenőrzik ilyenkor, valamint azokat a testrészeiket is szívesen nézegetik, melyekkel a leginkább elégedettek. A nők ezzel szemben saját maguk megnyugtatásaként pillantanak a tükörbe, hogy jól áll a frizurájuk, nem mosódott el a sminkjük.
A férfiak átlagban napi tíz percet töltenek a tükör előtt, vagyis évente 6 és fél napot önmagukat csodálják. 11 százalékuk bevallotta, bizony ez a szám elérheti akár a napi 30 percet is, 82 százalékuk pedig egyetértett abban, hogy a jó megjelenés mindenkor előnyös lehet.

A férfiak 76 százaléka leginkább izmos karjával, 54 százaléka a lábával, 49 százaléka mosolyával, 43 százaléka a szemével, míg 38 százalékuk a hajával a leginkább elégedett.
A felmérés abban is meglepő eredményt hozott, hogy míg a férfiak szívesen nézik magukat a tükörben, addig ez a nőkre csak kevésbé jellemző.
További érdekes felmérés az NLC-n:
- Kiderült: 5-ből 4 nő fürdés nélkül bújik ágyba
- A hétből több mint egy napot töltenek a neten a fiatalok
- A világ 10 legbékésebb helye egy felmérés szerint
- Így készülnek az online közvélemény-kutatások
Forrás: Daily Mail