A Jab & Go (Lökd be az oltást, és indulj!) szlogen nevében a jelenleg csökkentett módban üzemelő Ryanair az ünnepekben optimista reklámokkal lőtte be a brit piacot. A reklámfilmben a cég az európai úticéljait hirdette, azt sugallván, hogy 2021 nyarán már biztosan szabadon utazgathatunk, és bulizhatunk a tömött spanyol tengerparton, vagy épp lazulhatunk egy olasz kávézóban. A reklámfilmre 2370 panasz érkezett az Advertising Standards Authority-hez, és a fennállásuk során összesen két reklámra jött ennél is több panasz – írja a Kreatív.
A hatóság levetette a hirdetést a Ryanairrel, mivel szerintük a felelőtlen viselkedést hirdeti, mert a képsorok azt sugallják, hogy az oltást megkapóknak már nem kell betartaniuk az általános óvintézkedéseket (maszkviselés, távolságtartás…) sem. A cég elfogadta az ASA döntését, de jelezték, hogy az ellentmond a brit kormány vakcinával kapcsolatos kommunikációjának. Ennél a reklámfilmnél csak a Paddy Power fogadóiroda és a Booking.com reklámját panaszolták be többen.