Közreadta 2021 statisztikáit a Wolt házhozszállítással foglalkozó cég, és mit mondjunk, döbbenetes adatokkal szembesültünk sajtóközleményüket olvasva. Essünk túl az unalmasabb adatokon: az év legnépszerűbb étele a sajtburger volt, összesen 395 614 darabot rendeltek belőle. A legnépszerűbb áru azonban nem ez, hanem a Szentkirályi 1,5 literes természetes ásványvize lett, 19 756 palack fogyott belőle.
És most jön a lényeg. Volt idén olyan felhasználó, aki…
- 1035-ször rendelt;
- egy nap alatt 27-szer rendelt;
- 445-ször rendelt hamburgert;
- 162-szer pizzát;
- 181 éttermet próbált ki;
- 231 849 forintért rendelt egy alkalommal;
- 266 különféle terméket rendelt egy napon belül;
- 2,5 millió forintot költött el Nyakas Irsai Olivér borra egy év alatt;
- 279 960 forintért vásárolt Covid-gyorsteszteket;
- 918 percig beszélgetett az ügyfélszolgálattal.
A félreértések elkerülése végett hangsúlyozzuk, hogy ez mind nem egy ügyfél műve volt, ezeket más-más emberek vitték végbe! Vagyis gondoljuk, hogy így történt. Ha mégis egyvalaki volt, kérjük, jelentkezzen egy nagyinterjúra.