Kimentek a divatból azok a táskák, melyeken feltűnő logók díszelegnek. Az amerikai NPD Group felmérése szerint a virító logókkal ellátott táskák piaci részesedése csökkent a legnagyobb mértékben a többi táskához képest tavaly június és idén június között. A millenniumi generáció tagjainak pedig már 81 százaléka mond nemet a feltűnő logóval ellátott táskákra.
Szó sincs arról, hogy a luxustáskák iránt csökkent volna a kereslet vagy egyáltalán a vágy. A nők továbbra is ugyanúgy szeretnének márkás, sőt luxusmárkás táskákat hordani, viszont a minimalistább megjelenés felé fordultak és egyre többen tartják cikinek, ha a táskán bazi nagyban ott virít a márka logója. Helyette inkább azt szeretik, ha a forma, a minta vagy bizonyos jellegzetes díszítések árulkodnak a táska márkájáról.
A táskadivatban véget ért tehát egy korszak. És egyáltalán nem kár érte.