Van a jó ügyfélszolgálat, és van néhány cég, amely mindent felülmúl, ha ügyfelei támogatásáról van szó. Amikor Anna Brose felvette a kapcsolatot Chewy-vel, egy online állateledel és -kellék-kereskedővel, egyszerűen abban reménykedett, hogy visszaadhat egy fel nem használt zacskó kutyaeledelt, miután kutyája, Gus elhunyt. Amikor elmagyarázta a helyzetet egy képviselőnek, együttérzéssel és megfontolással fogadták szavait.
„Múlt héten felvettem a kapcsolatot @Chewy-vel – írta Brose a Twitteren –, hogy lássam, vissza tudok-e küldeni egy fel nem használt zacskót a kutyám eledeléből, miután meghalt. 1) a teljes összeget visszatérítettek, 2) azt mondták, hogy adományozzam az ételt a menhelynek, és 3) virágot szállítottak ma egy ajándéklevéllel, a következő üzenettel „Ez a legkevesebb, amit tehetünk, Anna. Reméljük, hogy ezek a virágok felvidítanak.”
Brose tweetje több mint 10 000 megjegyzést kapott, az emberek részvétüket fejezték ki, és megosztották saját kedvenceik történetét és pozitív tapasztalataikat a Chewyvel. Egy Twitter-felhasználó így nyilatkozott: „Örökké hálásak leszünk ezért a festményért, amit ti küldtetek nekünk, miután el kellett engednünk Daisyt.”
Amellett, hogy minőségi ügyfélszolgálatról van szó, a Chewy azért is tesz erőfeszítést az ilyen gesztusokra, mert megértik, mennyit jelenthet valakinek egy kisállat, és milyen fájdalmas lehet az elvesztése. Egy kutya elvesztése után érzett gyász súlyát sokan nem merik felvállalni környezetük előtt, pedig az ekkor érzett fájdalom igenis lehet olyan mély, mint egy hozzátartozó elvesztésekor tapasztalt trauma.