Ha nem tudnád, Dél-Koreában mostanában mentacsokoládé-őrület van, és a cégek igyekeznek ezt kihasználni. Olyan nagy dél-koreai vállalatok, mint a Starbucks Korea, a Haitai Confectionery and Foods vagy az Orion mind mentacsokoládé ízesítésű termékeket vettek fel a kínálatukba. Legutóbb a gyorséttermi óriás, a KFC tette ezt, és nemrégiben mentás csokoládémártást dobott piacra.
Az egyedi sült csirkés mártogatós, amely némileg visszatetsző világoskék színnel és ragacsos állaggal rendelkezik, nemrégiben vírusként terjedt el a közösségi médiában.
Így néz ki:
A KFC a kék mártogatóst a “frissítő ízű étcsokoládé és a menta frissítő ízének” kombinációjaként írja le. Ez még mindig nem hangzik úgy, mintha a sült csirkéhez illene, de az általános visszajelzések az egyedi mártogatósról meglehetősen pozitívak voltak. Még ha nem is rajongsz a mentás ételekért, a KFC állítása szerint a legújabb kreációjukat érdemes kipróbálni.
Tudtad?
A KFC több mint ezer üzletet működtetett Oroszországban, többet, mint bármely más nyugati gyorsétterem-hálózat, ám ennek ellenére, mint sok más nyugati vállalat ez a gyorsétteremlánc is kivonult az országból.