Azon már senki nem lepődik meg, hogy a marketing a legnagyobb úr, de bár azt hisszük, immunisak vagyunk a többet, jobbat, finomabbat ígérő harsány reklámokra, valahogy a vásárlás során mégis a kosarunkba kerülnek ezek a termékek… Aztán otthon meg jön a nagy csalódás!
Csak pont még egy kanállal kellett volna beletenniük, hogy ne hazudjanak…
Ez a panda valahogy nem pont úgy néz ki, mint a csomagoláson.
Ügyes trükk, de meglehetősen aljas is.
Hogy is van most ez a százalékszámítás?
Hogy nem sül le a pofájáról a bőr ennek a “magnélküli” dinnyének?
A 100%-os gyümölcslé, ami valahogy mégis csak 27% gyümölcslevet tartalmaz.
Nagyobbat rendelni jobban megéri? Nem úgy fest…
Ördögien gonosz trükk egy kis optikai illúzióra…
Ennek a gluténmentes keksznek egyetlen feladata volt. Teljesítette? Nem.
Az a világvége, mikor már a nagyobb is kisebb.
Készülj fel a hasonló átverésekre az NLCafén:
- Átverés vagy áldás – a kuponozás 6 buktatója
- Átverés: libamájnak álcázott kacsamájak a piacon