Az 1950-es évek melltartódivatját egyértelműen a csúcsos lövedékmelltartók uralták, azonban a fehérneműipar szereplői ebben az időszakban is igyekeztek előrukkolni olykor egészen meghökkentő újításokkal. 1952-ben egy amerikai cég, a La Resista Corset Co. dobta piacra Trés Secrete névre keresztelt termékét, vagyis a felfújható melltartót.
A fehérnemű belsejében – mely szabásában egyébként a lövedékmelltartók formáját követte – egy zsebet alakítottak ki, melyben egy műanyag párnácskát rejtettek el, amit egy szívószálhoz hasonló, vékony cső segítségével lehetett a kívánt méretre felfújni, akár több kosárméretnyivel is növelve így viselőjének valós mellméretét.
„Csináld magad! Hozd ki magadból a legtöbbet! Fújd fel! Érd el a kívánt méretet!” – ezzel a szlogennel reklámozták a melltartót, melyet a cég marketingesei látványos és szexista bemutatókon is prezentáltak a potenciális vásárlóknak. Az egyik ilyen eseményen készültek az alábbi fotók:
Az innovatív terméket elsősorban kis mellmérettel rendelkező, illetve mellrák miatt masztektómián átesett nőknek is szánták. Az Egyesült Államok mellett Nagy-Britanniában is árusították. Valódi áttörést azonban végül nem értek el vele és ahogy érkezett, úgy szép lassan el is tűnt a piacról. Divattörténeti kiállításokon azonban felbukkan olykor egy-egy eredeti darab. És bár az ötlet egyértelműen zsákutcának bizonyult, azért egy-egy gyártó a mai napig is próbálkozik vele: a távol-keleti termékeket kínáló webáruházakban például megtalálhatjuk a felfújható melltartók, illetve melltartóbetétek mai változatait.